نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رسمی : پریرا به یوونتوس پیوست + ویدئو

رسمی : پریرا به یوونتوس پیوست + ویدئو

باشگاه یوونتوس دقایقی پیش اعلام کرد که روبرتو پریرا بازیکن 23 ساله ی باشگاه اودنیزه از امروز به صورت رسمی به عضویت تیم یوونتوس ایتالیا در آمد و از فصل آینده با پیراهن شماره ی 37 در میادین توپ خواهد زد.

وی در این باره گفت: "احساس بسیار خوبی داریم و از اینکه اینجا هستم بسیار بسیار خوشحالم. من بی صبرانه منتظر شروع بازی ها هستم و من در تیمی بزرگ توپ خواهم زد و می دانم که برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی کار بسیار سختی دارم و باید بی اندازه تلاش کنم."

"من پیشنهادات زیادی داشتم و می توانستم به تیم های دیگری بروم اما در نهایت یوونتوس را انتخاب کردم زیرا آنها هر یک شنبه فقط و فقط برای پیروزی به میدان می آیند و این موضوع برای من که در این تیم بازی می کنم بسیار مهم است."

"من در پست های مختلفی می توانم بازی کنم و هر جایی که الگری از من بخواد بازی می کنم و مشکلی از این لحاظ ندارم. من باید در منطقه ای بازی کنم که تیم به من نیاز دارد."

وی ادامه به شماره ی پیراهن خود اشاره کرد و گفت: "من به شماره ی 37 علاقه ی بسیار زیادی دارم و اکنون در یووه هم با این شماره به میدان خواهم رفت."

پریرا در مورد دیگر پیشنهادات خود گفت: "مدیر برنامه هایم به من اعلام کرد که از تیم اینتر نیز پیشنهاد خوبی داری اما من بسیار ریلکس بودم و تصمیم خود را برای پیوستن به تیم یوونتوس گرفته بودم زیرا بیانکونری ها بزرگ ترین هستند."

برای مشاهـده ویدئو مربوط به بازی و حرکات پریرا ، با استفاده از لینک زیر به صفحه Juventus.iR در سایت آپارات بروید :

http://www.aparat.com/video/upload/upload1/username/Juventus_iR


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: